missie / visie / strategie

MISSIE
Het beste uit bedrijven en organisaties halen

VISIE
‘Mensen maken het merk’
Het Merk’ maken door samenwerken (co-creatie)

STRATEGIE
• Eerst binnen aan de slag …
• Vragen stellen aan klanten en medewerkers, uitkomsten delen
• Missie, visie en strategie worden werkwoorden.
• Kernkwaliteiten en kernwaarden worden (her)benoemd
• Samen ‘out of the box’ denken, nieuwe kwaliteiten ontdekken en in beeld komen.
• Opvallen, onderscheiden, het verschil maken.
• Naast het hoger doel een gewaagd doel bepalen.

Hierna kunnen we een creatief beeldend concept ontwikkelen om uw focus te ondersteunen. ‘storytelling’ naar binnen en buiten. Paul kan -als dronepiloot met licentie- dit zo mogelijk ook nog kracht bijzetten met een verbindende (drone)film.

De crossmediale uitrol als onderdeel van uw communicatie(plan) gaat het verschil maken
samen met de power en samenwerking van uw mensen en ambassadeurs.

KERNWAARDEN
Samenwerkend, betrokken, innovatief, authentiek,
verbeeldingskracht, klantgedreven, doelgericht.

Meer weten? Stuur een mail naar Paul Kruijssen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s